Heb je ooit het gevoel gehad dat er een betere manier is om de communicatie en informatie binnen jouw branche- of werkgeversvereniging te beheren? De snel veranderende digitale wereld heeft geleid tot de behoefte aan een moderne oplossing om de interactie tussen verenigingen en hun leden te verbeteren, evenals de onderlinge betrokkenheid van de leden zelf.

Hoe zorg je ervoor dat jouw leden alle belangrijke informatie altijd en overal mobiel bij de hand hebben? Wil je meer interactie creëren met leden? Hoe zorg je ervoor dat al jouw leden op de hoogte zijn van het laatste nieuws binnen de branche? En hoe deel, beheer en registreer je via één centrale plek evenementen en bijeenkomsten met inschrijvingen? Deze en andere vragen hebben wij beantwoord in ons webinar op donderdag 30 november om 11:00 uur.

Vraag de terugkijklink aan.

Vul je gegevens in.

In dit webinar bespreken we onder andere:

  • Eén centrale plek voor alle informatie en communicatie met jouw leden
  • Vergroot de interactie en betrokkenheid binnen jouw vereniging
  • Hoe bouw je aan een community?
  • De mogelijkheden van een eigen Business App

Ben jij benieuwd hoe jij één centrale plek kan creëren voor alle informatie en communicatie naar en met jouw leden? Ontdek het in ons webinar.

Lees meer

Op de hoogte blijven?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief.