Alle HR-documenten op één centrale plek
De app van Business Apps is een gamechanger als het gaat om het beheren van HR-documenten, het aanvragen van verlof, het doorgeven van ziekmeldingen en nog veel meer!
Een uitgebreide oplossing
Pomaz is al meer dan 45 jaar dé leverancier van Nederlands grootste en meest actuele assortiment zwembadcomponenten. Wij spraken met Mike Becker, Operations Manager bij Pomaz, over zijn ervaring met de app van Business Apps.
Pomaz gebruikt al langere tijd een app van Business Apps. Deze werd vooral ingezet voor klanten, zij kunnen hier gemakkelijk de catalogus van Pomaz inzien. Sinds vorig jaar heeft Pomaz ervoor gekozen om deze app geheel uit te breiden voor collega’s. Met deze app zijn alle HR-documenten op één centrale plek te vinden en komen verlof en ziekmeldingen direct bij de juiste personen binnen.
“De app heeft ons werk op HR-gebied aanzienlijk vereenvoudigd en gestroomlijnd. Alles komt direct bij de juiste personen terecht en is geheel papierloos.”
Alles bereikbaar voor iedereen
Pomaz heeft ook veel medewerkers in dienst die niet achter een computer werken. De app van Business Apps is ontworpen met toegankelijkheid als topprioriteit, zodat het gemakkelijk is in gebruik. In een wereld waar bijna iedereen een smartphone heeft, maar niet iedereen dagelijks achter een computer werkt, biedt de app de meest gebruiksvriendelijke en handige oplossing voor Pomaz.
“We kozen voor een app omdat het een toegankelijk middel is. Iedereen heeft wel een smartphone maar niet iedereen werkt achter een computer. Daarom kwamen we automatisch bij een app uit.”
“De app is gemakkelijk en modulair samen te stellen. Wat ik prettig vind is dat de app heel gemakkelijk zelf bij te houden is, het werkt gewoon goed.”
Mike Becker
Operations Manager
Simpel in gebruik met de juiste functies
De grootste verandering die de app teweeg heeft gebracht is hoe Pomaz nu omgaat met HR-documenten. Alles is nu toegankelijk voor iedereen waardoor processen efficiënter en gebruiksvriendelijker zijn. De medewerkers van Pomaz reageren positief op deze moderne aanpak en waarderen de eenvoudige toegang tot essentiële informatie. Een van de meest gewaardeerde functies van de app is de mogelijkheid om verlof aan te vragen zonder het gebruik van papier. Dit heeft het aanvragen van verlof aanzienlijk vereenvoudigd en versneld, waardoor onze werknemers meer controle hebben over hun vrije tijd. Naast verlofaanvragen zijn ook ziekmeldingen en betermeldingen naadloos geïntegreerd in de app.
“Medewerkers kunnen gemakkelijk informatie raadplegen. Met slechts een paar klikken kunnen medewerkers hun ziektemeldingen doorgeven en hun herstel aangeven wanneer ze weer terug zijn op het werk. We krijgen hier erg positieve reacties op.”
Waarom Business Apps?
Mike geeft aan dat het plaatsen van een eigen app in de App Store of Play Store heel lastig is. Met een app van Business Apps wordt dit geheel voor je geregeld. Je hebt dus automatisch geen gedoe met Apple of Google. Daarnaast geeft Mike aan dat het erg prettig is dat er veel verschillende functionaliteiten zijn waaruit je kan kiezen. Hierdoor hebben zij de app precies in kunnen richten met wat er nodig was voor Pomaz.
“Een groot voordeel vind ik dat de app van Business Apps modulair samen te stellen is, er zijn veel verschillende templates en functionaliteiten en het is gemakkelijk zelf te besturen. De samenwerking met Business Apps is flexibel en to the point.”