Bereik non-desk medewerkers
Hoe bereiken we onze non-desk medewerkers, zodat ook zij nauw betrokken worden? Vanuit die vraag ontstond de behoefte aan een app.
Desk medewerkers hebben de hele dag toegang tot hun mail en houden deze in de gaten. Hen bereiken gaat dan ook een stuk eenvoudiger. Non-desk medewerkers hebben niet continue hun mail bij de hand, wél hun telefoon.
“Je merkt dat medewerkers direct beter op de hoogte zijn én meer betrokken bij de organisatie. De reacties zijn heel positief.”
Persoonlijk en algemeen nieuws
Susanne, coördinator marketing en communicatie bij Multifix, maakt vooral actief gebruik van de functionaliteiten ‘Nieuws’ en ‘Persoonlijke inbox.’
Hierin delen zij onder andere interviews met collega’s, updates m.b.t. corona en sturen zij collega’s die nog roken een uitdaging gerelateerd aan stoptober. Zo betrekken zij medewerkers op algemeen én persoonlijk niveau.
“Non-desk medewerkers hebben áltijd hun mobiel bij de hand. Dit is dan ook het middel om hen te bereiken en betrekken.”
“Je weet waar je aan toe bent, wordt goed geadviseerd en komt niet in aanraking met onverwachte kosten. Ook wordt je altijd heel snel en fijn geholpen door de support afdeling van Business Apps.”
Susanne Janssen
Coördinator marketing en communicatie bij Multifix
Geen verborgen kosten
Susanne kreeg meerdere app ontwikkelaars op bezoek maar was al snel overtuigd van Business Apps. Dit kwam voornamelijk door de gebruiksvriendelijkheid en service van Business Apps. Susanne geeft aan dat doordat er wordt gewerkt met abonnementen je weet waar je aan toe bent, alles zit erop en eraan.
Hierdoor komen er geen extra kosten om de hoek kijken. Tot slot geeft zij aan de helpdesk als heel prettig te ervaren door de snelle en fijne reacties via de telefoon en per mail.
“Met Business Apps betrekken we alle medewerkers zowel op algemeen als persoonlijk niveau.”